.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است. مصرف مجاز چای در روز چقدر است؟
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.(ادامه)
این در حالی است که سال‌های گذشته برگزاری عقد آریایی با انتقاداتی همراه بود، حالا نوبت به اذان آریایی رسیده که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است. برچسب زورکی آریایی این بار بر اذان!
این در حالی است که سال‌های گذشته برگزاری عقد آریایی با انتقاداتی همراه بود، حالا نوبت به اذان آریایی رسیده که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد. او گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت اعضا را بسیار سنگین می‌کند، اعضای شورا باید برای آرای خود احساس مسئولیت کنند که این مسأله نیاز به وقت‌گذاری کافی دارد و علت کناره‌گیری‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی دقیقا همین موضوع است. کناره‌گیری محمدی عراقی از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی
حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد. او گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت اعضا را بسیار سنگین می‌کند، اعضای شورا باید برای آرای خود احساس مسئولیت کنند که این مسأله نیاز به وقت‌گذاری کافی دارد و علت کناره‌گیری‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی دقیقا همین موضوع است.(ادامه)
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند. ۱۶۶ نماینده ای که در مجلس آینده حضور ندارند +اسامی
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند.(ادامه)
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد. ۱۶۶ نماینده از قطار بهارستان جاماندند ؛ خروج 7 نماینده مازندران از بهارستان
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد.(ادامه)
داوران بازی مرگ و زندگی استقلال و پرسپولیس مشخص شدند
داوران هفته بیست و هفتم فصل جاری لیگ برتر فوتبال مشخص شدند.(ادامه)
همزمان با فرارسیدن فصل برداشت گل‌محمدی، ۲هزار و ۶۰۰ هکتار از گلستان‌های شهر کاشان شاهد برداشت گل‌ محمدی بودند. عکس/برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان(خبر)
همزمان با فرارسیدن فصل برداشت گل‌محمدی، ۲هزار و ۶۰۰ هکتار از گلستان‌های شهر کاشان شاهد برداشت گل‌ محمدی بودند.(ادامه)
کیفرخواست قاتل پزشکی که در مطبش با ضرب گلوله کشته شده بود صادر شد. قتل هولناک یک پزشک در مطب شخصی اش
کیفرخواست قاتل پزشکی که در مطبش با ضرب گلوله کشته شده بود صادر شد.(ادامه)
سید محمد علی ابطحی نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است. انتقاد ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه‌ای زیر پای آقای نصیری انداخته‌اند
سید محمد علی ابطحی نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.(ادامه)
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد. ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد.(ادامه)
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎ نماینده ولی فقیه در استان: مهم ترین مطالبه از استاندار جدید؛ توسعه مازندران است
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎(ادامه)
تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد. قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.(ادامه)
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران با حضور حجت‌الاسلام محمد موحدی‌آزاد دادستان‌کل کشور در ساری تودیع و معارفه شد.

رئیس کل جدید دادگستری مازندران معرفی شد
رئیس کل دادگستری مازندران با حضور حجت‌الاسلام محمد موحدی‌آزاد دادستان‌کل کشور در ساری تودیع و معارفه شد. (ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز ۲۰۰ هزار تن از برنج سال قبل استان در دست کشاورز و انبارها باقی مانده است. ۲۰۰ هزار تن برنج مازندران همچنان در انبارها است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز ۲۰۰ هزار تن از برنج سال قبل استان در دست کشاورز و انبارها باقی مانده است.(ادامه)
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد. جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گلایه از ترک فعل‌ها و سوءمدیریت‌ها، خواستار تکمیل به‌موقع پروژه‌ها همچون زباله‌سوز ساری شد. زباله سوز ساری با این روش تکمیل نمی شود / می‌گویند زباله سوز ساری مشکل اعتبار ندارد ، پس مشکل چیست ؟!
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گلایه از ترک فعل‌ها و سوءمدیریت‌ها، خواستار تکمیل به‌موقع پروژه‌ها همچون زباله‌سوز ساری شد.(ادامه)
حسن روحانی در ترور سردار سلیمانی شریک است!
(ادامه)
چمن مصنوعی ورزشگاه کپه داغ شهر عشق آباد، باعث آسیب دیدن پای بازیکنان تیم ملی ایران شد. (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
چمن مصنوعی ورزشگاه کپه داغ شهر عشق آباد، باعث آسیب دیدن پای بازیکنان تیم ملی ایران شد.(ادامه)
جزئیات تازه درباره دستگیری عامل قتل «حمزه اکرمی» استاد حوزه علمیه ماهشهر اعلام شد. جزئیات دستگیری عامل قتل روحانی ماهشهری + انگیزه قاتل
جزئیات تازه درباره دستگیری عامل قتل «حمزه اکرمی» استاد حوزه علمیه ماهشهر اعلام شد.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات برای شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد. تحقیقات شناسایی عاملان قتل یک روحانی در ماهشهر آغاز شد
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات برای شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد. تصادف نماینده مجلس خبرگان؛ فوت همسر آیت‌الله
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد.(ادامه)
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد. استقلال ۱۴۰۲ و آنچه بر آبی‌پوشان گذشت
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد. ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 167 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.402 seconds.